Decorative bar
Logo Meander-Prokino
Kinderopvang
Klachtenregeling

Een klacht... en dan?

Kies type opvang
Decorative bar

Klachtenregeling

De professionals van Prokino Kinderopvang vangen uw kind(eren) zo prettig mogelijk op. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Wilt u hier iets mee doen, dan is het goed om te weten welke stappen u het beste kunt doorlopen en waar u met een officiƫle klacht terechtkunt.

De eerste stap: Bespreekbaar maken

Heeft u een klacht dan is het verstandig om die meteen bespreekbaar te maken. Een goed gesprek is namelijk vaak het begin van een prettige oplossing.

Bespreek uw klacht daarom eerst met de direct betrokken medewerker. Komt u er samen niet uit? Maakt u dan een afspraak met de leidinggevende of regiodirecteur om de klacht verder te bespreken.

Formele klacht bij de interne klachtenfunctionaris

Bent u ondanks deze zorgvuldige aanpak nog niet tot een oplossing gekomen, dan kunt u overwegen om een formele klacht in te dienen bij de klachtenfunctionaris van Prokino. Voor de regeling en werkwijze van klachtbehandeling verwijzen wij u naar onze klachtenregeling.

U kunt uw klacht sturen naar klachtbehandeling@prokino.nl

Nog geen oplossing? Leg uw klacht voor aan de externe Geschillencommissie

Wanneer de interne klachtbehandeling niet leidt tot een oplossing kunt u zich binnen 12 maanden na datum waarop de klacht bij onze organisatie is ingediend melden bij De Geschillencommissie kinderopvang. De klachtenregeling van De Geschillencommissie vindt u op hun website.

Contact
Heeft u vragen? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van Prokino Daphne thoe Schwartzenberg. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 088 233 0000.